Tartalom
TARTALOM
1. Preambulum 4. oldal
1.1. Adatok 4. oldal
1.2. Óvodatörténet 4. oldal
1.3. Alapelvek, óvodakép, küldetésnyilatkozat 6. oldal
2. Az óvoda működése 11.oldal
2.1. Személyi feltételek 11.oldal
2.2. Tárgyi feltételek 13.oldal
2.3. Szervezeti és időkeretek 14.oldal
3. Feladatok 15.oldal
3.1. Személyiségfejlődés biztosítása 15.oldal
3.2. Az egészséges életmód alakítása 16.oldal
3.3. Érzelmi nevelés és szocializáció 20.oldal
3.4. Értelmi fejlesztés, anyanyelvi nevelés 23.oldal
3.5. Gyermekvédelem 28.oldal
3.6. Sajátos nevelési igényű gyerekek nevelése 31.oldal
4. Tevékenységi formák 40.oldal
4.1. Játék 40.oldal
4.2. Mozgás 42.oldal
4.3. A környezet megismerése tevékenység közben 45.oldal
4.4. Mese-vers 48.oldal
4.5. Rajzolás, mintázás, kézimunka 50.oldal
4.6. Ének-zene 52.oldal
4.7. Munka jellegű tevékenység 56.oldal
4.8. Tanulás 58.oldal
4.9. A fejlődés várható jellemzői óvodáskor végére 60.oldal
5. Ellenőrzés, értékelés 62.oldal
5.1. Gyerekek 62.oldal
5.2. Óvodapedagógusok 64.oldal
5.3. Program 65.oldal
6. A program megvalósításában közreműködők
kapcsolatai és együttműködése 67.oldal
7. Mellékletek (segédletek, dokumentumok)
Etikai Kódex
Legitimációs Záradék
|